EuropeID Centrum Pomocy


Informacje dotyczące obsługi klienta
Konfiguracja urządzenia mobilnego - Przewodnik po poczcie internetowej dla iPhona – iOS 18.4
Przewodnik po poczcie internetowej dla iPhona – iOS 18.4
Gdy musisz skonfigurować konto poczty internetowej na swoim iPhonie, musisz wykonać następujące kroki:
1. Wybierz Ustawienia
2. Wybierz Aplikacje w menu Ustawienia
3. Wybierz Poczta
4. Wybierz Konta pocztowe
5. Wybierz Dodaj konto
6. Wybierz Inne
7. Dodaj konto pocztowe
8. Wprowadź swój adres e-mail i hasło
9. Kliknij Dalej
10. Wybierz IMAP
11. Wprowadź swoje dane
- Nazwa hosta: mail.web-solutions.dk
- Nazwa użytkownika (Twój adres e-mail)
- Hasło
- Wybierz Dalej
12. Jeśli pojawi się komunikat „Nie można połączyć się przy użyciu SSL”
13. Wybierz Tak, (za chwilę skonfigurujemy Twój iPhone dla SSL).
14. Jeśli nie pojawi się komunikat „Nie można połączyć się przy użyciu SSL”, pojawi się poniższy ekran.
15. Wybierz Zapisz.
16. Jeśli pojawi się komunikat „Nie można połączyć się przy użyciu SSL”, musimy teraz skonfigurować Twój iPhone dla SSL.
17. Kliknij strzałkę obok swojego konta pocztowego
18. Wybierz Ustawienia konta
19. Kliknij strzałkę obok Zaawansowane
20. Włącz, Użyj SSL.
21. Sprawdź ustawienia przychodzące: Port serwera 993
22. Ustawienia wychodzące można znaleźć w Kontach pocztowych, kliknij strzałkę obok skrzynki pocztowej.
23. Kliknij strzałkę w Ustawieniach konta
24. Kliknij strzałkę SMTP
25. Kliknij strzałkę w Serwer podstawowy
26. Włącz, Użyj SSL
27. Serwer poczty wychodzącej: Port serwera 465
28. Wybierz Gotowe
Twoja skrzynka pocztowa jest teraz skonfigurowana i gotowa do użycia na Twoim iPhonie.