Konfiguracja klienta e-mail – FAQ
Informacje dotyczące obsługi klienta
FAQ - Najczęściej zadawane pytania - wybierz kategorię i przeczytaj odpowiedź
Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej. Krok pierwszy: Otwórz klienta poczty systemu Windows. Z paska menu wybierz Konta....
Czytaj dalej.1. Otwórz wiadomość. 2. W oknie "Wiadomość" kliknij "Więcej" → "Wyświetl źródło". 3. Otworzy się nowe okno. Skopiuj jego zawartość do...
Czytaj dalej.Kliknij prawym przyciskiem myszy na wiadomości. Kliknij "Źródło". Otworzy się nowe okno. Skopiuj jego zawartość do pliku .txt i zapisz...
Czytaj dalej.Otwórz wiadomość. Kliknij "Widok" → "Wiadomość" → "Wyświetl źródło". Otworzy się nowe okno. Skopiuj jego zawartość do pliku .txt i...
Czytaj dalej.Otwórz wiadomość. W zakładce "Wiadomość" kliknij " Więcej " → "Wyświetl źródło". Otworzy się nowe okno. Skopiuj jego zawartość do...
Czytaj dalej.Otwórz wiadomość. Kliknij przycisk "Więcej", a następnie kliknij "Wyświetl źródło" Otworzy się nowe okno. Skopiuj jego zawartość do pliku .txt...
Czytaj dalej.1. Otwórz Thunderbirda 2. Wybierz swoje konto e-mail i wybierz ustawienia (rysunek 1). 3. Wybierz serwer wychodzący (SMTP) i kliknij...
Czytaj dalej.Przejdź do zakładki "Zabezpieczenia", następnie wybierz zakładkę "Hasła" i kliknij przycisk "Zapisane hasła ...". Na liście znajdź dwie pozycje z...
Czytaj dalej.Kliknij konto prawym przyciskiem myszy i wybierz "Właściwości konta". Upewnij się, że wybrałeś poprawne konto e-mail. Kliknij przycisk "Ustawienia konta"...
Czytaj dalej.1. Kliknij menu Mail i wybierz Preferencje. 2. Kliknij przycisk Konta w górnym pasku ikon. 3. Wybierz konto, dla którego...
Czytaj dalej.Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami. Krok pierwszy: Otwórz klienta poczty e-mail. Z menu Mail wybierz Preferencje, a...
Czytaj dalej.Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej. Krok pierwszy: Otwórz Thunderbirda. Jeśli jest to twoje pierwsze konto w Thuderbird,...
Czytaj dalej.Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej. Krok pierwszy: Otwórz program Microsoft Outlook 2007. Z paska menu wybierz Narzędzia...
Czytaj dalej.- Dodawanie konta pocztowego do iPhona (iOS 17 - 17.6.1)
- Jak stworzyć pierwszą stronę na Plesku?
- Jak skonfigurować klienta poczty e-mail Windows Mail?
- Jak zresetować hasło do panelu Plesk w naszym hostingu Linux?
- Jak połączyć się z serwerem FTP EuropeID za pomocą klienta FTP FileZilla?
- Jak zapłacić fakturę za pomocą karty kredytowej (moduł płatności on-line firmy Epay)
- Jak wysyłać wiadomości e-mail za pomocą SMTP Auth w technologii .NET
- Jak wysyłać wiadomości e-mail za pomocą SMTP Auth? Przykład PHP
- Jak wysyłać wiadomości e-mail z SMTP Auth w Joomla
- Jak wysyłać wiadomości e-mail z SMTP Auth w WordPressie