EuropeID Centrum Pomocy

Szukaj domen
Szukaj na stronie
WHOIS
Wyszukuj globalnie z ponad 450 różnych domen
Przeszukaj wszystkie strony w serwisie
TLDs Aktualności FAQ
Wpisz nazwę domeny aby sprawdzić bazę danych WHOIS.
benefits of using domain optimisation

Informacje dotyczące obsługi klienta

Konfiguracja klienta e-mail - FAQ - Jak skonfigurować klienta poczty e-mail Windows Mail?

Jak skonfigurować klienta poczty e-mail Windows Mail?

Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej.

Krok pierwszy:

  • Otwórz klienta poczty systemu Windows.
  • Z paska menu wybierz Konta.
  • Dodaj konto e-mail (rysunek 1).

Dodaj konto e-mail

Krok drugi: Poświadczenia konta:

  • Adres e-mail: wpisz swój adres e-mail
  • Hasło: wpisz hasło – jeśli go nie pamiętasz – odwiedź naszą stronę FAQ
  • Wyświetlana nazwa: wprowadź nazwę, która będzie wyświetlana
  • Wybierz „Ręczne konfigurowanie ustawień serwera” (rysunek 2)

Poświadczenia konta

Krok trzeci: Konfiguracja serwera:

  • Typ serwera: IMAP – Zdecydowanie zalecamy korzystanie z protokołu IMAP, pomaga ono synchronizować wiele urządzeń z kontem, a wiadomości przechowywane są na serwerze.
  • Adres serwera: mail.web-solutions.dk port: 993
  • Wybierz „wymaga bezpiecznego połączenia (ssl)”.
  • Serwer poczty wychodzącej Adres SMTP: mail.web-solutions.dk port: 465
  • Wybierz „serwer wymaga uwierzytelnienia”. (rysunek 3)

Konfiguracja serwera

Jeśli chcesz zmienić istniejące ustawienia konta:

Krok pierwszy:

  • Otwórz klienta poczty systemu Windows
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy nazwę twojego konta (rysunek 4)
  • Otwórz właściwości/opcje

Otwórz klienta poczty systemu Windows Kliknij prawym przyciskiem myszy nazwę twojego konta. Otwórz właściwości/opcje

Krok drugi:

  • Przejdź do zakładki serwera (rysunek 5)
  • Wybierz „Logowanie przy użyciu uwierzytelniania”.
  • Serwer wychodzący: Zaznacz „Mój serwer wymaga uwierzytelnienia”

Serwer wychodzący: Zaznacz "Mój serwer wymaga uwierzytelnienia"

Ostatni krok:

  • Przejdź do zakładki Zaawansowane
  • Poczta wychodząca SMTP: Zaznacz „Serwer wymaga bezpiecznego połączenia (SSL)” Port: 465
  • Poczta przychodząca IMAP: Zaznacz „Serwer wymaga bezpiecznego połączenia (SSL)” Port: 993

Przejdź do zakładki Zaawansowane

Twoje konto jest już skonfigurowane. Jeśli z jakiegoś powodu nadal nie możesz skorzystać z klienta poczty e-mail, skontaktuj się z nami.

Powrót do najczęściej zadawanych pytań

Proszę czekać...