EuropeID Centrum Pomocy
Szukaj domen
Szukaj na stronie
WHOIS
![](https://europeid.pl/wp-content/themes/europeid/images/search-box-shadow.png)
![benefits of using domain optimisation](https://europeid.pl/wp-content/themes/europeid/images/icon-faq-2.png)
Informacje dotyczące obsługi klienta
Ustawienia konta Webmail - Jak dodać alternatywny adress e-mail?
Jak dodać alternatywny adress e-mail?
Aby włączyć opcję “zresetuj hasło”, musisz skonfigurować alternatywny adres e-mail.
Krok pierwszy:
- Kliknij tutaj, aby otworzyć webmail: https://mail.web-solutions.dk
Krok drugi:
- Zaloguj się, używając swojego adresu e-mail i hasła (rysunek 1)
- Przejdź do ustawień konta użytkownika (w prawym górnym rogu na pasku menu – rysunek 2)
- Wybierz ustawienia (rysunek 3)
- Aby włączyć opcję “zresetuj hasło”, musisz podać alternatywny adres e-mail.
– warto użyć zewnętrznego konta e-mail (rysunek 4)
- Aby zapisać zmiany, kliknij OK
![](https://europeid.pl/wp-content/themes/europeid/images/icon-faq-book.png)
![](https://europeid.pl/wp-content/themes/europeid/images/icon-white-globe.png)