EuropeID Centrum Pomocy

Szukaj domen
Szukaj na stronie
WHOIS
Wyszukuj globalnie z ponad 450 różnych domen
Przeszukaj wszystkie strony w serwisie
TLDs Aktualności FAQ
Wpisz nazwę domeny aby sprawdzić bazę danych WHOIS.
benefits of using domain optimisation

Informacje dotyczące obsługi klienta

Inne pytania - Jak połączyć się z serwerem FTP EuropeID za pomocą klienta FTP FileZilla?

Jak połączyć się z serwerem FTP EuropeID za pomocą klienta FTP FileZilla?

Aby zarządzać swoimi plikami za pośrednictwem naszego serwera FTP, potrzebujesz klienta FTP zainstalowanego na twoim komputerze. Pozwoli to przeglądać pliki i przesyłać lub pobierać je. Jest to najprostszy i najbardziej niezawodny sposób przeniesienia witryny do katalogu serwera i opublikowania go.

FileZilla to darmowy klient FTP, który jest dostępny dla większości popularnych systemów operacyjnych, w tym Windows, Linux i Mac OS. Aby użyć tego klienta FTP, wykonaj następujące czynności:

  • Pobierz FileZillę na swój komputer
  • Zainstaluj klienta
  • Określ swoje dane logowania do FTP
  • Połącz się z kontem FTP na serwerze EuropeID

Pakiet instalacyjny FileZilla można uzyskać z oficjalnej strony internetowej aplikacji, którą można znaleźć tutaj:

Po pobraniu uruchom plik i postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji, aż do pomyślnego zainstalowania aplikacji. Na koniec uruchom FileZillę.

U góry znajdziesz wymagane pola dla połączenia FTP – wszystkie poświadczenia, które powinieneś już otrzymać od naszego działu wsparcia w e-mailu „Hosting user information”.

Musisz wypełnić je w następujący sposób:

  • Nazwa serwera FTP: wprowadź host FTP
  • Nazwa użytkownika FTP: Twoja nazwa użytkownika
  • Hasło FTP: twoje hasło
  • Port: Domyślny port FTP to 21. Możesz również pozostawić to pole puste, aby użyć domyślnego portu.

Po zakończeniu kliknij „Quickconnect”. Po pomyślnym połączeniu zobaczysz notatkę w obszarze stanu u góry ekranu, wskazując, że jesteś połączony. Jeśli zostaniesz poproszony o akceptację jakichkolwiek certyfikatów, zrób to.

Pliki i foldery na twoim komputerze pojawią się w okienku „Lokalna witryna” po lewej stronie ekranu.

Pliki i foldery konta hostingowego pojawią się w okienku „Witryna zdalna” po prawej stronie. Możesz teraz przesyłać pliki i foldery między komputerem lokalnym a kontem hostingowym, przeciągając je z lewego panelu po prawej stronie.

Twoje pliki witryny są przechowywane w katalogu „/httpdocs„.

Powrót do najczęściej zadawanych pytań

Proszę czekać...